Fysieke Branding, de overtreffende trap van city dressing?

Fysieke branding. Toen ik die term las moest ik meteen denken aan de Chinese Poorten die je tegenwoordig bij elk zichzelf respecterend cluster Chinese winkels en restaurants in een willekeurige stad (zo ook in Den Haag) tegenkomt. Of aan de poort die we tegenwoordig bij het begin van de Albert Cuypstraat in Amsterdam zien staan. Ik was gecharmeerd door het begrip en schreef hierover een artikel voor het Netwerk Citymarketing. Lees het hier.
Related Articles
Het is makkelijker dan ooit om je te verschansen in je eigen sociale bubbel. Je boodschappen laat je bezorgen, een…
‘De wereld verandert sneller dan ooit’. Dat horen we vaak, ook als het gaat om vrijetijd en toerisme, bijvoorbeeld op…
Amper een maand geleden was voor velen van ons de wereld nog onze achtertuin. We hadden mogelijk al een leuke…
Toerismebeleid betekende tot voor kort Economie. Geld in het laadje. Stimuleren. Meer bezoekers, langere verblijfsduur en meer bestedingen was jarenlang…