Fysieke branding. Toen ik die term las moest ik meteen denken aan de Chinese Poorten die je tegenwoordig bij elk zichzelf respecterend cluster Chinese winkels en restaurants in een willekeurige stad (zo ook in Den Haag) tegenkomt. Of aan de poort die we tegenwoordig bij het begin van de Albert Cuypstraat in Amsterdam zien staan. Ik was gecharmeerd door het begrip en schreef hierover een artikel voor het Netwerk Citymarketing.  Lees het hier.

Related Articles

Stedelijke huiskamers gezocht

Het is makkelijker dan ooit om je te verschansen in je eigen sociale bubbel. Je boodschappen laat je bezorgen, een…

Goed bezig met toerisme?

Toerismebeleid betekende tot voor kort Economie. Geld in het laadje. Stimuleren. Meer bezoekers, langere verblijfsduur en meer bestedingen was jarenlang…

Landschap: een slecht beheerd kunstwerk

Landschappen en stadsgezichten worden al eeuwenlang geschilderd en gefotografeerd. Ze spreken tot de verbeelding. De heuvels en weiden, de vergezichten,…