Fysieke branding. Toen ik die term las moest ik meteen denken aan de Chinese Poorten die je tegenwoordig bij elk zichzelf respecterend cluster Chinese winkels en restaurants in een willekeurige stad (zo ook in Den Haag) tegenkomt. Of aan de poort die we tegenwoordig bij het begin van de Albert Cuypstraat in Amsterdam zien staan. Ik was gecharmeerd door het begrip en schreef hierover een artikel voor het Netwerk Citymarketing.  Lees het hier.

Warning: Trying to access array offset on value of type null in /customers/7/3/d/vrijetijdszaken.nl/httpd.www/wp-content/plugins/ds-live-composer/modules/tp-comments-form/module.php on line 1022 Warning: Trying to access array offset on value of type null in /customers/7/3/d/vrijetijdszaken.nl/httpd.www/wp-content/plugins/ds-live-composer/modules/tp-comments-form/module.php on line 1023 Warning: Trying to access array offset on value of type null in /customers/7/3/d/vrijetijdszaken.nl/httpd.www/wp-content/plugins/ds-live-composer/modules/tp-comments-form/module.php on line 1024

Related Articles